Hlavní stránka
Dokumenty
Náš tým
Diskuse
Kontakt
Přihlášení
Hledat
Diskusní fórum
Menu
Navigace fóra
Fórum
Členové
Aktivita
Navigace fóra – nacházíte se zde:
Diskusní fórum
Vzorová kategorie: Diskuse, nápady, připomínky, …
dw70cb
Odpovědět
Odpovědět: dw70cb
<blockquote><div class=“quotetitle“>Citát ze zdroje Host dne 30. 8. 2026, 20:09</div>Ostro gram tu od pol roku mniej wiecej, wiec chyba moge cos napisac. Trafilem tu przez kumpla, co wczesniej gral na jakiejs budce bez licencji. Wybor gier w 888starz jest ogromny — gdzies ponad 5000 pozycji, choc umowmy sie i tak grasz w te same 10 gier. Pragmatic Play, Play’n GO i NetEnt zajmuja wiekszosc polki, Sweet Bonanza i Book of Dead sa na pierwszym miejscu w popularnych. Bonus powitalny to 100% od wplaty plus jakies 30 free spinow. Przy zakladaniu konta z kodem warunki sa odrobine lepsze. Tylko uwazajcie na jedno — obrot bonusem to x40, i termin jest krotki, bodajze 7 dni. Ja przy pierwszym podejsciu nie wyrobilem. Biezace oferty sprawdzisz na [url=http://www.trainerherman.com/888starz-aplikacja-przewodnik-po-instalacji-bonusach-i-bezpieczenstwie]https://trainerherman.com/888starz-aplikacja-przewodnik-po-instalacji-bonusach-i-bezpieczenstwie[/url] zanim klikniesz „zaloz konto“. Kasa minimum to okolo 20-40 zl, Visa, Mastercard, Skrill, Neteller — wszystko jest. Ja korzystam z Bitcoina bo nie czekam na weryfikacje banku. Kasa z 888starz w kryptowalutach schodzi ekspresowo, ale na karte potrafi zejsc i 2-3 dni. Bez skanu dowodu nie wyplacisz — przeszla w niecala dobe. Sekcja live to glownie Evolution co jest chyba najlepsza opcja na rynku. Crazy Time i Monopoly Live — obraz nie tnie nawet na LTE. Polskojezycznych stolow jest jednak malo. Z komorki gram najczesciej i nie ma zaciec, jest tez apka na Androida. Support 888starz odpowiada po polsku i to nie brzmi jak automat. Odpowiedz przychodzi w kilka minut. Licencja to Curacao, co nie kazdemu podpasuje. Ja sie tym nie przejmuje, ale trzeba miec to z tylu glowy.</blockquote><