Hlavní stránka
Dokumenty
Náš tým
Diskuse
Kontakt
Přihlášení
Hledat
Diskusní fórum
Menu
Navigace fóra
Fórum
Členové
Aktivita
Navigace fóra – nacházíte se zde:
Diskusní fórum
Vzorová kategorie: Diskuse, nápady, připomínky, …
Considering a used Continental GT …
Odpovědět
Odpovědět: Considering a used Continental GT, is a premium inspection really necessary?
<blockquote><div class=“quotetitle“>Citát ze zdroje Host dne 21. 9. 2026, 10:22</div><div class=“ds-virtual-list-items _6f2c522″> <div class=“ds-virtual-list-visible-items“> <div class=“_4f9bf79 d7dc56a8 _43c05b5″ data-virtual-list-item-key=“50″> <div class=“ds-message _63c77b1″> <div class=“ds-markdown ds-assistant-message-main-content“> <p class=“ds-markdown-paragraph“><span class=““>I’ve been dreaming about a Bentley Continental GT for years and finally found a 2016 model that fits my budget. The seller is a private guy in Dubai and the car looks stunning in photos. But I know these cars can hide expensive problems, especially with the air suspension and the W12 engine. A mate told me I should get a <a href=“https://prepurchasecarinspection.ae/brands/bentley/“>Premium Bentley pre-purchase inspection in Dubai</a> before even thinking about making an offer. Has anyone here gone through this? I’m curious how detailed the check is and whether it’s worth the cost for a car like this. Also do they check the electronics and the transmission properly? I just don’t want to end up with a money pit. Any advice would be appreciated.</span></p> </div> </div> </div> </div> </div></blockquote><br>
Zrušit
Vložit/upravit odkaz
Zavřít
Zadejte přímo cílovou URL adresu
URL
Text odkazu
Otevřít odkaz na nové záložce
Nebo můžete snadno vyhledat existující obsah webu
Hledat
Zatím nebylo nic hledáno, takže bude zobrazen nejnovější obsah webu.
Zadejte hledaný výraz nebo můžete použít šipky na klávesnici pro výběr konkrétní položky.
Zrušit